Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
oPiSy Gg MiŁoSnE

oPiSy Gg MiŁoSnE
17/12/2007 21:47:30

Powiedz ze mnie kochasz.... albo lepiej pokaz...

Przytul mnie tak jak nie robil tego dotad nikt........

Tylko miłość wszystkiemu wierzy......

Tak Bardzo Kocham [imię] Mojego Że Nie Mogę Już Życ Bez Niego:*:*:*

~PoKaŻ Mi KtÓrĘdY MuSzĘ IśĆ JaK DłUgA DrOgA WIeDzIe Do TwOjEgO SeRcA~

 O kims stale mysle, stale snie... a marzenia nie opuszczaja mnie...

Zakochałam się w Tobie w pierwszej chwili gdy cię ujrzałam

tylko miłość jest nieograniczona

 Takbardzochcdotknacciechociazjeste takDalekowiemzewkoncyspotkamysie

Ty mnie kochasz, ja ciebie tezwiec dlaczeg nie mozemy byz razem??????

sprawiles ze me serce zaczelo bic z milosci teraz spraw zeby przetalo

Zostań tu ze mna na zawsze,zostań nie odchodz juz więcej!!

Zaufaj Mi Jak Chcesz... Zaczaruj Mnie Jak Chcesz...:*:*

Śpieszmy sie kochać chłopaków bo tak szybko głupieja :-)

Ty jestes moim szczesciem SKARBIE...:*:*

Zabiore Cie wlasnie tam gdzie wolniej plynie czas...:*

Wiesz Co Ci Powiem Gluptasie Ze Strasznie Cie Kofffam

ty jesteś Moim Skarbem więc Tak Bardzo Kocham Cię;*

 wiem ze to co piekne sie nie skonczy bo to jest w NAS:)

Uśmiech to pół pocałunku więc uśmiechnij się (do mnie :) ps KC:*

  Przytul mnie bo potrzebuję Cię...

 Serce jest jak telefon- albo nieczynne, albo zajęte, albo źle łączy...

 tak Kochanie planuje porwanie, bo miłość do Ciebie jest jak opętanie:)

 Skarbie jesteś dla Mnie wszystkim, jesteś kimś naprawdę bliskim:*

wiem ze potrzebuję 3 rzeczy do szczescia slonca księżyca i Ciebie

OgrzejMeSerceNiech ChłodJeOmija NiechŚwiatCoTakPędzi DlaNasSięZatrzyma

wiem że po każdego z nas przyjdzie strażnik życia by odebrać czas

 Wszyskie Gwiazdy swiedza dla mnie a ty najbardziej :*

 Zapachem nocy wracać w dzień,do Ciebie chcem;*

~~KrOpLa MiŁoŚcI zNaCzY wIęCeJ nIż OcEaN rOzUmU ~~

 wymazałem ten samotny świat od Kiedy Kochasz Mnie każdego dnia

Z dnia na dzień coraz bardziej Kocham Cię

 Wiesh Co TeRaZ RoBiE....ZaMyKaM OcZkA I.....MySlE O ToBiE ....;*;*;*

TyLkO MiŁoŚć,Aż Po KrEs TylkO zGoDnE bIcIe SeRc ''

Tak bardzo Cie kocham,a nie potrafie Ci o ty powiedzieć!

W Człowieku Dominuje Pragnienie Decydowania O Sobie Do Końca

 PrZePrAsZaM Za tO że cIe kOcHaM!!!

 . . . jesteś jak promień słońca . . . czasem tak daleko . . .

 A ja... Ja będę Twoim snem... Ciepłym szeptem, który utula Cię do snu.

Ktoś... sprawił, że moje usta potrafią się uśmiechnąć

Zamknij mnie w swoim serduszku i wyjeb klucz...! :) :*

 Kocham Cię Mój Misiaczku Najdroższy:*:* Już Na Zawsze Razem KC

 Może Ty to wiesz, ale bardzo często myślę o Tobie!

 Na zawsze chcę być z zasięgu Twego wzroku i dłoni Twych...

 JakToZrobiłeś?? CoUczyniłeś,ŻePłacząceSerceWRadosneZmieniłeś??

Przyjdź... Przytul... Pocałuj... Tylko tego chcę:*

Na ziemi mieszka ponad 6 miliardów ludzi, a ja mysle tylko o Tobie!:*

 Jeśli nie my to kto...?? Jeśli nie teraz to kiedy...??

Więc chwyć mnie za rękę i z sobą weź... :*

KAżDA GWIAZDKA NA NIEBIE PRTZYPOMINA MI CIEBIE :)

Proszę Cię, mów mi jak najcześciej... Że jesteś, że będziesz...

 Chcę tylko, żebyś był... Był blisko:*

Zdejmij kamizelkę uczucioodporną i kochaj mnie!! ;*

Dziś znów mi się pomyślało o Tobie i BARDZO zatęskniło...

 ...chciałabym, żeby ktoś, gdzieś na mnie czekał...

Schowaj mnie... głęboko... na dnie swojego serca...

Chcę Cię takim jakim jesteś:* Tylko w Tobie widzę sens:) :*

"(...) A jeśli powiem "Kocham Cię" odrzucasz mnie? (...)"

 Roza kluje, pokrzywa parzy, a nasza milosc szczesciem sie darzy!!!:*:*

Byłeś, jesteś, będziesz... zawsze w pamięci

bo zycie jest dla innch miloscia,a dla innych radoscia ,a na miczu jej ~

NIE JEM śNIADANIA, OBIADU , KOLACIJ BOMYSLE OTOBIE NIE SPIE BO JESTEM

 Bo kiedy nie ma miłości, co dalej, co dalej...tak mało mi zostaje...

Zakochani Chcą Zawsze Być Razem, Każdej Nocy Dotykają Gwiazd:*kc

Jak umrę i spotkam Amora to wsadzę mu ten jego łuk w dupę!

KOcham miłość bo tylko ona prze demną ucieka!!!:P:P:P

 Miłość jak narkotyk, nałogiem naszego życia... =) =*

 Gdy Cię ujrzałam odrazu się w Tobie Zakochałam KOcham Cię

 podejdz ....przytul....powiedz ze nie mozesz beze mnie zyc!!

 CzEkAmTyLkOnAtEdNiKtÓrEChCiAłByMpRzEŻyĆzToBą

" KOCHA

M CIE" napiszesz lub powiesz to slowo teraz albo nigdy!!

Tak bardzo chcę dotknąć Cię! tak bardzo kocham Cię....

 W miłosci zawsz trwaj i z tym uczucem przez zycie gnaj

 Serce, które kocha idzie za błądzącym i kocha nawet kosztem zranienia

Jestes dla mnie jak powietrze bez ciebie nie moge oddychac

W NoCy NiE pOzWaLaSz ZaSnĄć Mi KrAdNiEsZ MoJe SnY.KoChAm Cię

 niemieć ciebie to jak niemieć serca a bez serca nieda sie zyś

Kocham Kocham nie przestaje bo zawsze mi kondon staje-->>

 jakpowiedzieccicoczuje,jezelitynawetniewieszzejacosdociebieczuje?!:(

 kocham .....kocham ......tylko kogo:( >>------( - - )----->

 Kocham Cie Mój Najdroższy.......Kocham Cie Mój Njakochajszy.........:*

...tak mi smutno...tak mi źle...gdy Cię nie ma obok mnie:*Kc:*:*:*:*:

 Przyjdz...przytul...pocałuj...tylko tego chcę:*KoChAm CiĘ

ZeWszystkichŻyciowychTragediiMiłośćJestTąNajwiększąI... NAJPIĘKNIEJSZĄ

 pocałuj mnie... i pomyśl co cy było gryby mnie nie było?!

kocham Cie moimi myslami, calymi dniami i nocami...:*

Miłość jest czymś, co się tworzy...we dwoje...

moje serce należy do ciebie a ja bardzo kocham ciebie

Kochaj i szalej nie pytaj co dalej caluj i grzesz milosciom sie ciesz

No narazie tyle, w komentach piszcie na jaki temat chcecie mieć następne opisy, a za 30 komci dam te opisy na temat który chciało najwięcej osób!

No to czekam na moją 30:P

                                                               Pozdro dla:

                                                              Adama:*

                                                                       Kamilki:P

                                                                Kamila:))

                                                                                      Igi:->

                                                            Kasi O^_^

                                                                           Pawła M.:]

                                                              Damiana;*

                                               Oraz wszystkich komentujących!!  Koffam Was!

 

 

 


Głosuj (0)

Agatunia114 - www.opisy.gg.blogasek.pl ||| [Powrót] Komentuj

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Emosia
Superaśne opisiki :) jednak chyba nie doczekasz się na 30 x| więc po co czekać? Może warto dodać nowa notkę :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
26/12/2009 01:58:46
| brak www

Klaudia
Fajny blogasek, ale napisz nowy post, bo chyba na te 30 kom. się nie doczekasz
14/01/2008 10:28:52
| brak www

Kundzia (kinga)
Wida? ?e opisy prosto z serca!!! Ale ogólnie to fajne te opisy!!! ;-)
Pozdrówka;-)
21/12/2007 20:31:50
| brak www

karolcia
Dzięki za komcia i za dodanie do fav. Odwdzięczam się :) I nie wiedziałam, że Gdynia lub Gdańsk leżą w województwie wielkopolskim :P Zgaduj dalej.
19/12/2007 07:08:31
| brak www

marsjanka
Bardzo fajny blog. Padoba mi się tutaj xD Dodaję do znajomych i pozdrawiam
18/12/2007 16:27:58
| brak www

daisy
dodaje do ulubionych i licze na to samo!! :)
18/12/2007 14:25:03
| brak www

karolcia
FaJNY blog. Opisy są po prostu boskie! Informuj mnie o new nociach. Liczę na komka. Zapraszam do mnie. Pozdrawiam!!! :*:*:*
18/12/2007 10:47:29
| brak www

RuDy for fun
:]
27/12/2007 10:55:16
| brak www

RuDy for fun
spoko te opisy :]
27/12/2007 10:54:00
| brak www

RuDy
1 koment ma nową nocie
27/12/2007 10:52:48
| brak www


Podstrona: *1* / 2





Design by Angel. Powered by Blog4u.pl